Glad chey fast endå inte

Heej jag är så himla glad för igår var jag med Esteban och vi hade det jätte mysigt och nu är vi tillsammans ,YeeY!.
Han är allt som jag vill ha: omtänksam,rolig,snäll,söt,gullig,snygg,bryr sig om mig och båda vi älskar varandra men nu kommer jag till det jobbiga....
Några av mina ``tjejkompisar`` skriver typ  HAHA och typ ofta någon vill ha dig känns det som iaf men vad spelar det för roll om han är 17 och jag 15 snart osv precis som att jag aldrig haft en kille fast jag har haft det osv blir bara så irreterad på dom...! :O men jag orkar inte riktigt bry mig.

Och tack frida var den fina headern! :D

Nu ska jag klä på mig och sen plugga hej då

LOVE U! :)

Kommentarer
Postat av: Linnea Eriksson

Bry dig inte om såna där, dom är antagligen avundsjuka eller bara jävligt omogna. De viktigaste är att ni gillar varandra, ingen annan ska lägga sig i ert förhållande :)<3

2011-10-24 @ 18:28:20
URL: http://succedd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0