Im happy

Hej idag hade vi loppis på öppet hus men jag vara bara med en stund för sen skulle jag till station för att åka ut till stallet men då  var ju självklart bussen 20 min försenad!.Hatar sl ibland.Men jag och johanna red ut hon på madonna och jag på mandrina och det gick super bra vi red mot Roo Gård och det tog ungefär 2,5 h och vi red en jättefin väg har inre ridit där på jätte långe så det var bara kul och ponnysarna var jätte duktiga och skötte sig bra och vi hade kul vi med som bara red bredvid varandra och pratade samt skrattade en hel del! :D. Haha bara vi som fattar varför! . Till middag blev det pizza som syrran hade gjort och efterrätt och förrätt duktigt lillasyster asså!. Nu sitter jag bara och tar det lugnt typ. hej då och ha en trevilg kväll! :):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0